نمایش دادن همه 3 نتیجه

لگن و قصری توالت فرنگی

استفاده از لگن و تبدیل توالت کودک برای از پوشک گرفتن کودکان بسیار کاربردی است. تبدیل توالت کودک به ‌خاطر صرفه‌جویی در فضا و همچنین سرعت بخشیدن به آموزش دستشویی رفتن برای کودکان جزء وسایل محبوب است.

آموزش کودک برای استفاده از توالت جزء مهارتهای کودک به شمار می آید که قبل از گرفتن از پوشک بهتر از کودک را با توالت فرنگی آشنا نمود.جنس اغلب توالت فرنگی ها از پلاستیک مرغوب و فشرده با نشیمنگاه نرم میباشد که از تماس پوست حساس کودک با توالت جلوگیری میکند. توالت فرنگی کودک در انواع مختلف موجود میباشد. توالت فرنگی ساده و چند کاره . که جابجایی ان نیز بسیار ساده است و در مسافرت نیز قابل استفاده است.

توالت فرنگی کودک

یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده راحت کودک خرید توالت فرنگی کودک هست. چرا که باتوجه‌به سایز و ابعاد کوچکش، کودک به‌راحتی می‌تواند روی آن بنشیند و از آن استفاده کند. این توالت‌فرنگی‌ها از جنس پلاستیک بوده که باعث می‌شود که سبک و قابل شستشو باشد. در اکثر مدل‌ها قسمتی که کودک دستشویی می‌کند به‌راحتی جدا شده و پس از تخلیه و شستشو مجدد نصب می‌شود. حال ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که آیا تفاوتی بین توالت فرنگی کودک پسرانه و دخترانه وجود دارد؟ در جواب به این سؤال باید خدمتتان عرض کنیم که تنها تفاوتِ بینِ آنها در ظاهر یا همان طراحی و رنگ‌بندی است. برای دستشویی‌های پسرانه معمولاً از رنگ‌های سبز و آبی و برای دختران از رنگ‌های صورتی و بنفش استفاده می‌شود. همچنین شخصیت‌های کارتونی که بر اساس دخترانه یا پسرانه بودن لگن تغییر می‌کند. در کارکرد هیچ فرقی بین توالت فرنگی دخترانه و پسرانه نیست. انوع طرح و رنگ بندی توالت فرنگی کودک در بخش حمام تعویض سایت موجود می باشد.

قیمت توالت فرنگی کودک در ویژان

قیمت توالت فرنگی کودک به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مؤثرترین عوامل آن ایرانی بودن یا خارجی بودن است. کالا اگر در خارج از کشور تولید شود و وارد ایران شود علاوه بر هزینه‌های گمرکی و ترخیص کالا که شامل همۀ کالاهای خارجی می‌شود و سبب افزایش قیمت آن می‌شود هزینه‌های دیگری مثل باربری بین‌المللی نیز به بهایِ تمام‌شدهٔ آن اضافه می‌شود که در نهایت سبب اختلاف قیمت بین کالای خارجی و ایرانی می‌شود. البته نباید فراموش کرد که برخی توالت‌فرنگی‌های خارجی کیفیت بسیار بالا و امکاناتِ خاصی دارند که باعث گران‌شدن قیمت آن می‌شوند. برخی از لگن‌ها موزیکال شده‌اند تا کودک سرگرم شود و تمایل بیشتری به استفاده از آن نشان دهد. برخی از لگن‌ها درب‌دار هستند که در این صورت کودک پس از استفاده می‌تواند درب آن را بسته و روی لگن بایستد تا قدش بلندتر شده و درنتیجه راحت‌تر دستش را داخل روشویی بشوید. در مدل‌های بسیار جدید لگن آموزشی کودک آن را شبیه‌سازی توالت فرنگی بزرگسالان درآورده‌اند به صورتی که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به توالت فرنگی بزرگسال است. حتی جای دستمال کاغذی رولی و دکمۀ سیفون هم به‌صورت فانتزی روی آنها تعبیه شده تا کودک تفاوتی بین خودش و والدینش احساس نکند. برای خرید انواع توالت‌فرنگی‌های کودک فقط کافی است به سایت ما یعنی فروشگاه سیسمونی ویژان مراجعه کرده و پس از رویت، انتخاب و خرید کرده و آن را با تضمین کیفیت و قیمت دراسرع‌وقت درب منزل تحویل بگیرید.